Wednesday 4 July 2012

shift malam

jadual baru da keluar...

oh my ... oh my ... start esok sebulan saya akan bekerja shift malam 5 julai 2012 ...

sebenar nye tak tau nk ckp ape ...sbb x pernah shift malam kn , jd ade jgk perasaan nk cuba try test ni

ade jgk org y snggup nk tuka shift ngan saya , tp saya tolak , aceceh berlagak ...

hehhe ... sebenar nye bukan apa bila p.k 2 balik saya dpt shift kul 10pm smpi 7am ... y deme nk tuka ngan saya tu kul 12pm sampai 9pm ...ingat tak!!! bulan ni kn nak puasa ... jadi saya rasa kalau saya amik shift mlm boleh la saya berbuka kt umah n insyallah sempat kot kalo tarawikh kejap ... cuma x dpt la bersahur kt umah ... ok lettew ... ;p

mmg mcm2 persoalan & perasaan da ni ...

tp takpe , kita cuba dulu ... semoga Allah s.w.t permudahkn ... Amin !!! Amin le sekali ...

pikioq


No comments:

Post a Comment