Tuesday 26 June 2012

Hari Keluarga

Assalamualaikum w.b.t ,


Alhamdulillah dah pon 6 hari berlalu ... dr apa ??? cuti cuti cuti ... 


sabtu & ahad lepas saya ngan family kami pergi ke hari keluarga anjuran pejabat ayah kt Lumut , Perak ... mmg da lama saya idam - idamkn , sbb saya sendiri pon da lama x pegi bercuti ... mmg sebelum ni de merancang ngan kengkawan tp suma nya x menjadi ... tp , xpe sume nya da ditebus sekarang ni ...


y paling best beberapa hari sebelum cuti saya mmg de mngidam nk mandi kolam renang ... <--- haha mgade - ngade  dan cuba teka , kt sane mmg ade waterpark ...woh0oo!!


kami menginap di Marina Cove Resort , dpt bilik 1001 ye ... bilik atas langit ~ (^_^)


tak kesah lah bukan naik tangga pon ... dan y best lagi view dr atas mmg cantik , kt sini saya ade amek beberapa gamba ... 





ini je lah , sebenar nya malas nk upload lg line tenet lmbt hr ni..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
niesahanif (^^)



2 comments:

  1. Marina Curve Resort. best jugak tempat tu :)

    ReplyDelete
  2. a ah..btol tu Najwa..tp time dtg ade tmpt y still tnga mmbgun lg..tngu lme skit msti lg cntik..:D

    ReplyDelete