Thursday 26 July 2012

0k je malam

Assalamualaikum ...


oh minggu y busy ... hoho since keje malam ni , cara hidup bertentangan dgn org biasa ... nk complaint !!!
o.k sebenar nye tak ... ok je kut keje malam ... sape y cakap tak best ... kecoh je (merapu2) ... cakap cust malam lagi fussy bagai ... 


tau tak apa kelebihan nye keje malam ,
bila tiba je pagi  takyah fikir pegi keje ... tp fikir balik rumah ... :p
bila naik kenderaan awam ... cth LRT , org sume berebut2 nk g keje ... saya naik LRT y bertentangan g balik umah .
lagi , keje malam tak la setensyen siang ... 
nak cakap 100 % best tu takde lah ... tp better ...


disebabkn keje malam maka saya trpaksa tido siang ... h0 mai ... batal tak pose saya ... tp takde lah tido sepanjang siang ... tido siang lelame pening tau tak  <--- sedapkn hati 
lagi , saya dah ada mata panda ... comel kn ... ekeke


apa - apa pon saya harap keajaiban akan berlaku ... fairytale sangat kn ... huhu


Insyaallah , Allah ada perancangan y lebih baik utk saya ...


peace!! Salam ... :)



No comments:

Post a Comment