Saturday 4 August 2012

lukis melukis

Salam ,

Apa kabar suma ? saya ? tak berape baik , apa y saya target untuk puasa kali ni mostly semua tak jadi ... sobsob ... mungkin salah saya sendiri y tak bersungguh-sungguh ... takde makna mungkin , memang !!
pernah tak rasa geram kat diri sendiri ... saya mmg SPOILED !!

memang rasa Down ,

haish ... takleh jadi ni ... untuk saya please jadi POSITIVE k !! cukup-cukuplah menyesal , mengeluh bagai , walaupun susah sila hadapi ... jangan kesah pada y tak kesah , kesah pada y kesah ... n jangan ingat bila sendiri down takkan jejas orang lain ... SALAH !! sangat beri kesan pada orang lain y mungkin sendiri tak nampak terutamanya mak ayah . Please buktikan y saya SAYANG mereka & diri sendiri !!

pernah ke korang rase macam nie ? ~saya agak pernah ...

o.k dah o.k dah ... (^^)


---------------------------------------------------------------------------------
saya nak tunjuk bakat seni saya ni ... tau tak dulu hobi saya melukis , then entah kenapa lama giler saya stop melukis ... agak bertahun jugak , bukan langsung berhenti ... kalo ada pon boleh dikira , mungkin 2 3 kali untuk 6 bulan ... 

dulu setiap apa y saya lukis menggambarkan perasaan saya ... bila saya lukis , kekadang kawan tegur "ko sedih ke ? " ... ekeke & dulu deme kekadang ade minta tolong saya lukiskn utk deme ...

hahaha ... saya citer macam hebat sangat saya melukis ... takde la hebat benor ... takat karton sikit-sikit tu boleh la ... 

ni y saya lukis baru-baru ni ... selekeh-selekeh je ... :D

ni lukisan y takde tujuan k .
ni lagi main lukis ikut tangan .
ni gugurl tutup aurat lak :)
dari tadi asek gugurl . ni boboy lak :D
ni boboy ke tomboy ke jambu ke tak tau .
ni baru lukis tadi . tetibe pk nak raya ni elok la lukis gambo cenggini .
hoho (^^) 

---------------------------------------------------------------------------------
o.k kengkawan have a nice day semua.
Assalamualaikum w.b.t


No comments:

Post a Comment