Thursday 12 September 2013

Magis - Ramlee Awang Murshid

Assalamualaikum ..


Hi malam ni saya nak share ngan korang-korang pasal trailer novel terbaru Ramlee Awang Murshid yang bertajuk Magis .. trailer die bukan main gempak lagi .. amboi die kn ..

Saya sendiri pun mmg tak sabar nak tunggu , mana tak nye , semua watak-watak utama dalam novel-novel dia sendiri digabungkan dalam novel terbaru ni .. mmg saya da baca kebanyakan novel R.A.M ni .. best sangat, lagi-lagi pasal Laksamana Sunan .. terngiang-ngiang dalam kepala otak ni

 "andai dapat kucapai awan, maka saktilah hamba"

K, jom layan trailler Magis ni, ingat nak link terus tp tak jumpa la pulak .. sy bg link die je la ..


sebenarnya saya tak tau pun yg novel-novel R.A.M ni ada trailer, ni pun first time tau, lepas tu tetibe saya tertengok trailer fiksyen 302 , mmg dah bace .. terkejut jgk lah tengok trailler die .. huhu


dan 

trailler Sutera Bidadari, penutup dari siri Laksamana Sunan (paling best)<--tp kene baca dari siri pertama la :D




6 comments:

  1. hebat kan R.A.M niee :)
    nie mesti minat sgt kan dgn dia ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe, sebenarnya lagi minat watak utama yg Laksamana Sunan tu, termimpi2 org mcm tuh .. hehe tp mmg minat la R.A.M sbb buku die sume cite misteri,fantasi..mmg minat cite mcm ni :)

      Delete
  2. 1st time dengar ada trailer untuk novel..hebat ni kan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ah..betul..kalau dapat die buat cerita betul-betul lagi best :D

      Delete