Wednesday, 23 April 2014

Komik - kesedaran

Assalamualaikum..

Sebenarnya dah lama niesa teringin nak buat komik, tapi asik tangguh jeh .. itu lah, ini lah .. hari ni hari yang paling bermood sangat nak lukis, buat komik .. o.k ni komik yang pertama yang sekian lama tak buat komik .. dulu time sekolah nisa ingat penah jugak buat komik, tapi tapi yg sketch comot2 je lah .. dulu kawan2 rapat je yg tengok .. itu aje .. ni komik simple dari niesa (^^)



sekian dari niesah (^^)
Assalamualaikum.




2 comments:

  1. budoxe pun ada gak lukis komik.. lama xupdate hehe
    kat sini http://cousincrazz.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. bestnye..nnti nisa on comp. nisa tengok :D

      Delete